Få al information om din billeje hos Europcar
Ofte stillede spørgsmål om billeje
Om Europcar
Personligt engagement har været drivkraften i Europcar siden starten i 1954, hvor det hele startede med én Folkevogn, som hurtigt blev til flere.
Hos hver enkelt af vores 350 medarbejdere møder du den samme professionelle indstilling – det samme personlige engagement: Intet er vigtigere for os, end at gøre vores kunder tilfredse. Vi har konstant fokus på det, vi er bedst til - nemlig at udleje biler.
Vilkår og betingelser
Vi har samlet nyttig information vedrørende billeje hos Europcar:
Skadesanmeldelse
Er der opstået en skade under dit/jeres lejemål? Udfyld en skadesanmeldelse
Anmeld skadeEkstra chauffør
Er der flere, der skal køre bilen? Tilføj nemt en ekstra chauffør til dit lejemål
Tilføj ekstra chaufførBil i udlandet
Skal du leje en bil i udlandet? Få vores gode råd til din billeje i udlandet
Få gode råd
Vinterdæk
I Danmark er det ikke et lovkrav at køre med vinterdæk i de kolde og glatte måneder. Alle Europcars køretøjer er som udgangspunkt ikke monteret med vinterdæk, men det kan nemt bestilles mod betaling. Vi leverer lejebiler med vinterdæk i perioden 1. oktober – 30. april. Hvis du skal til Tyskland, Sverige eller Norge, så husk at der gælder specielle regler for brug af vinterdæk.
Er du erhvervskunde?
Få mere information som erhvervskunde:
Find udlejningsstation
3835 Europcar lokationer i over 140 lande