Få al information om din billeje hos Europcar


Mand og kvinde søger hjælp på smartphone

Ofte stillede spørgsmål om billeje

Om Europcar


Personligt engagement har været drivkraften i Europcar siden starten i 1954, hvor det hele startede med én Folkevogn, som hurtigt blev til flere.

Hos hver enkelt af vores 350 medarbejdere møder du den samme professionelle indstilling – det samme personlige engagement: Intet er vigtigere for os, end at gøre vores kunder tilfredse. Vi har konstant fokus på det, vi er bedst til - nemlig at udleje biler.

Læs hele vores historie

Europcar station
  • skadesanmeldelse

    Skadesanmeldelse

    Er der opstået en skade under dit/jeres lejemål? Udfyld en skadesanmeldelse

    Anmeld skade
  • Ekstra chauffør

    Ekstra chauffør

    Er der flere, der skal køre bilen? Tilføj nemt en ekstra chauffør til dit lejemål

    Tilføj ekstra chauffør
  • Bil i udlandet

    Bil i udlandet

    Skal du leje en bil i udlandet? Få vores gode råd til din billeje i udlandet

    Få gode råd

Vinterdæk


I Danmark er det ikke et lovkrav at køre med vinterdæk i de kolde og glatte måneder. Alle Europcars køretøjer er som udgangspunkt ikke monteret med vinterdæk, men det kan nemt bestilles mod betaling. Vi leverer lejebiler med vinterdæk i perioden 1. oktober – 30. april. Hvis du skal til Tyskland, Sverige eller Norge, så husk at der gælder specielle regler for brug af vinterdæk.

Læs alt om vinterdæk

Vinterdæk information